Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Az alkalmazottak adatai

A KRÉTA rendszerben lehetőség van betöltetlen álláshely esetén felvenni egy virtuális alkalmazottat. Ezen virtuális alkalmazottaknál a rendszer az alábbi adatokat kezeli:

ADATCSOPORTMEGNEVEZÉSTARTALOMSPECIALITÁSALAPÉRTELMEZÉSLEÍRÁS
ALAPADATOKElőtagA rendszer automatikusan legenerálja az előtagot.

NEM SZERKESZTHETŐ

[BTA number]Az előtagban szereplő number megmutatja, hogy hányadik virtuális alkalmazottat vesszük fel a rendszerben.

Alkalmazott családi névAz alkalmazott vezetékneve.

KÖTELEZŐ

BetöltetlenItt felvehetünk olyan nevet is, mely számunkra beszédes, pl. megmutatja, hogy milyen tantárgy oktatására kívánunk felvenni virtuális alkalmazottat (pl.: Informatika).

Alkalmazott utónévAz alkalmazott keresztneve/keresztnevei.

KÖTELEZŐ

ÁlláshelyItt felvehetünk olyan nevet is, mely számunkra beszédes, pl. megmutatja, hogy egy adott tantárgy oktatására hányadik virtuális alkalmazottat kívánjuk felvenni (pl.: 1).

Óraszám

Megadhatjuk a virtuális alkalmazott óraszámát az , és ikonra kattintva, vagy felvihetjük manuálisan is.

KÖTELEZŐ

22

A neveléssel-oktatással lekötött heti munkaidő.


Munkakör

A virtuális alkalmazott munkakörét ki tudjuk választani a gombra kattintva a lenyíló listából.

KÖTELEZŐ

NaAz alkalmazott intézményben betöltött, jogszabályilag előírt munkaköre.

Feladatellátási hely

A feladatellátási helyet kiválaszthatjuk a gombra kattintva a lenyíló listából.

KÖTELEZŐ


Az intézménnyel létesített  munkavégzésre irányuló jogviszony  elsődleges feladatellátási helye.

A lenyíló listában a 'Nyilvántartás' menü 'INTÉZMÉNYI ADATOK' blokkjának 'Intézmény' menüpontjában felvitt feladatellátási helyek (működési hely - ellátott feladat) jelennek meg.


Alkalmazottak listája

Az alkalmazottakat a menüsorból a 'Nyilvántartás' menü 'OKTATÓI ADATOK' blokkjának 'Alkalmazottak' menüpontjával jeleníthetjük meg.

A listában megjelenített adatmezők

Az alkalmazottak listájában a 'Név', a 'Tanév', a 'Születési hely', a 'Születési idő', az 'Oktatási azonosító', a 'Felhasználó név' jelenik meg. A fejlécben ezekre kattintva lehet módosítani az alkalmazottak listájának rendezési sorrendjét!

Új alkalmazott létrehozása

A KRÉTA rendszerben az alkalmazottak létrehozását az alábbi módon lehet végrehajtani:

  1. A menüsorban válasszuk a 'Nyilvántartás' menü 'OKTATÓI ADATOK' blokkjának 'Alkalmazottak' menüpontját!
  2. Az  nyomógomb fölé állva a felbukkanó menü menüpontra kattintva kezdeményezhetjük az új alkalmazott adatainak megadását!
  3. Az 'Új alkalmazott felvétele' ablakban adjuk meg az alkalmazott adatait!

    Kötelező adatok megadása

    Az alkalmazott adatainál az 'Alkalmazott családi név', 'Alkalmazott utónév', 'Születési családi név', 'Születési utónév', 'Anyja családi neve', 'Anyja utóneve', 'Születési hely', 'Születési idő', 'Irányítószám', 'Helység név', 'Közterület név', 'Közterület jellege', 'Házszám', 'Besorolási fokozat', 'Munkakör', 'Foglalkoztatás módja', 'Feladatellátási hely' kötelezően megadandó adatok!

  4. Az adatok megadása után a  gombra kattintva lehet elmenteni az adatokat. Abban az esetben, ha valamelyik kötelező adatot nem adtuk meg, akkor a program figyelmeztető üzenetet küld, hogy mely adat/adatok megadása kötelező!
  5. A mentés után az alkalmazottak listáját tartalmazó oldalra lép vissza a program.
  • Címkék nélkül