Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

A KRÉTA program fontos eleme az Elektronikus napló, amely elérhetővé teszi a jogosultsággal rendelkező pedagógusok számára, hogy az oktatás-neveléshez kapcsolódó adminisztrációs feladataikat elvégezhessék.

Az Elektronikus napló rendszer felületén az alábbi elemeket érhetjük el:

Címsor

A címsor az az általános információkat tartalmazó sáv a képernyő tetején, amely minden lapon megjelenik.

A címsor elején található az intézmény azonosító száma, neve, valamint az aktuális tanév. A címsor jobb oldalán található a bejelentkezett felhasználó neve, mellette zárójelben az automatikus kijelentkezésig hátralevő idő. Erre kattintva nyithatjuk le a profil kezelésére szolgáló menüt.

 Felhasználói profil kezelése

Az {'include'} makró nem jeleníthető meg. A megadott oldal nem található.

A címsor legvégén található ikonra kattintva érhető el a Termékportál.

 Termékportál

A KRÉTA program része egy Termékportál is, amelyben segédleteket, kézikönyveket találhat a rendszer működésével, használatával kapcsolatban.

A Temékportál fő részei:

  1. E-learning csoport
  2. Felhasználói kézikönyvek csoport


Bármelyik csoport kinyitható/bezárható, ha a nevére kattintunk. Kibontás után válik láthatóvá, hogy milyen dokumentumok érhetők el az aktuális csoportból.

A dokumentumok, a nevük mögött, a sor végén található ikonnal nyithatók meg.

Menüsor

A program menüsorából érhetők el a szoftver különböző funkciói. A főmenü elemeire kattintva a hozzá tartozó almenük lesznek elérhetők.

 A menüsor felépítése

A program menüsorából érhetők el a szoftver különböző funkciói.

Menüsor

A KRÉTA rendszer különböző moduljaiban (Adminisztrációs rendszer, Elektronikus napló, Elektronikus ellenőrző) a menüsor különböző funkciókat tartalmaz.

A KRÉTA Napló rendszer menüsora tartalmazza az egyes programfunkciók csoportosítását (főmenük). A főmenük feliratára kattintva jeleníthetők meg az azonos csoportba tartozó programfunkciók (almenük). 

A KRÉTA napló rendszerének főmenüje a képen látható funkciókat tartalmazza:

Az egyes főmenükön belül a különböző funkciók a - program működési logikája alapján - további csoportokra vannak bontva.

Menüpontok felépítésének elve

A menüsor legtöbbször követi a "fentről lefelé és balról jobbra" elvet, tehát az adattartalmak feltöltését, a műveletek elvégzési sorrendjét általában ez az elv határozza meg.

Haladási napló

Itt könyvelhetjük tanóráinkat, helyettesítéseinket és tanórán kívüli foglalkozásainkat. Megadhatjuk a nem kötött munkaidőben végzett tevékenységeinket.

 Haladási napló főmenü funkciói

Az elektronikus napló haladási napló részében könyvelhetjük a tanóráinkat, helyettesítéseinket. Itt kezelhetjük a tanórán kívüli foglalkozásokat és a nem kötött munkaidőt is. Ugrás a Videótárba

Lehetőségünk van rögzíteni óralátogatásokat és megtekinthetjük minden korábbi óránk adatát.

A Haladási napló főmenüben az alábbi funkciók érhetők el:

Napló kitöltése

Óralátogatások

Tanórák

Nem naplózott tanórák

Haladási napló főmenüpont bemutatása

Az alábbi videóban bemutatjuk az e-Napló modul Haladási napló menüpontját, annak témáival együtt.

Értékelések


Feljegyzések


Tanári feladatok


Osztályfőnöki feladatok


Dokumentumok


Heti órarend mező


  • Címkék nélkül