Mit kell tudni a KRÉTA Mobil applikációkról?
A KRÉTA Elektronikus Ellenőrző mobilalkalmazás azon intézmények diákjainak, és a diákok szülőinek és gondviselőinek nyújt hasznos segítséget, amelyek használják a KRÉTA rendszer elektronikus naplóját. Az applikáció segítségével a felhasználók megtekinthetik a diákok órarendjét és házi feladatait, osztályzatait és mulasztásait. A rendszer segítséget nyújt a diákok tanulmányi előmenetelének hatékony ellenőrzésében és nyomon követésében.
A KRÉTA Szülőknek és KRÉTA Tanulóknak alkalmazást telefonjának alkalmazás galériájában (Apple – App Store, Android – Google Play) a KRÉTA keresőbe történő begépelésével érhetik el.
Huaweii készülékek esetén csak azokra a telefonokra telepíthető a mobil alkalmazás, amelyek esetében a Google Play áruház is megtalálható/telepíthető és így az alkalmazás a Google Play áruházon keresztül telepíthető.
Milyen eszközökön használható az alkalmazás?
A KRÉTA mobil alkalmazás egy natív mobil alkalmazás Android és iOS platformokra Az alkalmazások segítségével a diákok és a szülők okostelefonon vagy táblagépen tekinthetik meg az elektronikus naplóba rögzített információkat. Az elektronikus ellenőrzőkönyv közvetlenül az iskolai rendszerekkel áll kapcsolatban, naprakész információkat jelenít meg, illetve használatával kapcsolatba léphetnek a tanárokkal, igazolhatják a hiányzásokat és egyéb iskolával kapcsolatos információkat tekinthetnek meg.
Az Androidos alkalmazások használatához Android 7 vagy újabb verziójú készülék szükséges, az Apple eszközök esetében iOS 13 vagy magasabb verziójú operációs rendszer szükséges.
Használható-e táblagépen (tableten) az alkalmazás?
Igen a KRÉTA mobil applikációk táblagépen is használhatóak, de az alkalmazás elsődlegesen mobil telefonokra optimalizált, így lehetnek eltérések a felületek megjelenésében.
Kik tudnak belépni a mobil alkalmazással?
A KRÉTA alkalmazással a tanulók és a szülők/gondviselők tudnak belépni a KRÉTA rendszerbe.
Fontos tudni, hogy a tanulók és a szülők részére külön alkalmazás érhető el, KRÉTA Tanulóknak és KRÉTA Szülőknek néven!
Hogyan tudom használni tanulóként a KRÉTA mobil alkalmazást?
Ha tanulóként szeretnéd használni a KRÉTA mobil alkalmazást, akkor a KRÉTA Tanulóknak mobil applikációt töltsd le Android vagy iOS rendszerre, attól függően, hogy készüléked milyen operációs rendszerrel rendelkezik, az intézményedtől kapott felhasználói azonosítóval és jelszóval tudsz belépni.
Hogyan tudom használni szülőként a KRÉTA mobil alkalmazást?
Ha szülőként szeretné használni a KRÉTA mobil alkalmazást, akkor a KRÉTA Szülőknek mobil applikációt kell letöltenie Android vagy iOS rendszerre, telefonja operációs rendszerétől függően!
Hogyan tudok belépni a KRÉTA mobil alkalmazásba?
A KRÉTA mobil alkalmazásba azzal a tanulói vagy szülői felhasználói azonosítóval és jelszóval, valamint az intézmény nevével/azonosítójával tud belépni. A KRÉTA mobil alkalmazás nem érhető el, ha az iskola nem a KRÉTA elektronikus naplóját használja vagy nem engedélyezte a tanulói, szülői hozzáféréseket az elektronikus ellenőrzőhöz!
Mit tegyek ha nem tudok belépni a mobil applikációba?
Kérjük először próbálja meg a bejelentkezést a webes felületen keresztül is!
Amennyiben ott sem tud bejelentkezni, akkor feltételezhető, hogy nem jó a megadott felhasználónév, vagy jelszó. A bejelentkezési felületen van lehetősége jelszó emlékeztető kérésére, amelyet a felhasználónévhez rögzített e-mail címre küld ki a rendszer. Amennyiben annak segítségével sem tud bejelentkezni, úgy a belépési adatokat - ahogy a jelszót is - az intézmény KRÉTA Adminisztrátorai tudják módosítani, ezért ebben az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot az iskolával!
Különösen ügyeljen a megfelelő intézmény kiválasztására, ha sok hasonló elnevezésű intézmény közül kell választania, segítség lehet az intézmény azonosítója.
Amennyiben a fentiek nem oldják meg a problémát, javasoljuk, hogy töröljék az alkalmazást, a tárolt adatokkal együtt, majd telepítsék újra az applikációt és próbáljanak belépni ismételten a rendszerbe.
Ha a webes felületen be tud jelentkezni, de a mobil felületen nem, a hibaüzenet támogatást adhat a hiba okára. Ha a hibaüzenet nem egyértelműen jelzi a hibát, első körben kérjen segítséget az iskolától. Amennyiben az iskola nem tud segíteni közösen vegyék fel a kapcsolatot a KRÉTA ügyfélszolgálatával, akik a hiba felderítésében, illetve javításában segítségükre lesznek.
A KRÉTA Szülőknek és KRÉTA Tanulóknak alkalmazást telefonjának alkalmazás galériájában (Apple/iOS – App Store, Android – Google Play) találja, és telepítheti.
Amennyiben a felhasználói adatok megfelelőek és a webes bejelentkezés sikeres, akkor elfordulhat, hogy az érintett felhasználói fiók mobilos bejelentkezése ideiglenesen, biztonsági okokból felfüggesztésre került, mivel a fiókhoz kapcsolható rendellenes működés tapasztaltunk. Ez abban az esetben fordulhat elő, ha az Ön készülékén - vagy egy ugyanazt a profilt használó másik eszközön - nem a hivatalos KRÉTA alkalmazás fut vagy a KRÉTA profiljához egy rövid időablakban egyszerre több mobilos bejelentkezés kapcsolható (pl. egyszerre több készülékről ugyanazzal a felhasználóval indítják az alkalmazásokat).
Tanuló vagyok és Android készüléket használok!
Töltsd le a Google Play Áruházból a KRÉTA Tanulóknak alkalmazást! A KRÉTA Tanulóknak alkalmazásba a tanulói belépési adatokkal tudsz bejelentkezni!
Tanuló vagyok és iPhone készüléket használok!
Töltsd le az App Store-ból a KRÉTA Tanulóknak alkalmazást. A KRÉTA Tanulóknak alkalmazásba a tanulói belépési adatokkal tudsz bejelentkezni!
Tanuló vagyok és HUAWEI készüléket használok!
Amennyiben a készülékeden telepítve van, vagy telepíthető a Google Play áruház, akkor töltsd le a KRÉTA Tanulóknak alkalmazást! Ha nem rendelkezel Google Play áruházzal, akkor sajnos a telefonon nem tudod használni a mobil appot, csak a webes verziót tudod böngészőből indítani, amelynek linkjét az iskola weboldalán megtalálod! Az alkalmazásba, valamint az webes felületre a tanulói belépési adatokkal tudsz bejelentkezni!
Szülő vagyok és Android készüléket használok!
Töltse le a Google Play Áruházból a KRÉTA Szülőknek alkalmazást! A KRÉTA Szülőknek alkalmazásba a szülői belépési adatokkal tud bejelentkezni!
Szülő vagyok és iPhone készüléket használok!
Töltse le az App Store-ból a KRÉTA Szülőknek alkalmazást! A KRÉTA Szülőknek alkalmazásba a szülői, gondviselői belépési adatokkal tud bejelentkezni!
Szülő vagyok és HUAWEI készüléket használok!
Amennyiben a készülékén telepítve van, vagy telepíthető a Google Play áruház, akkor töltse le a KRÉTA Szülőknek alkalmazást! Ha nem rendelkezik Google Play áruházzal, akkor sajnos a telefonon nem használható a mobil app, csak a webes verzió indítható böngészőből, amelynek linkjét az iskola weboldalán megtalálja, vagy az iskolától kérheti el azt! A KRÉTA Szülőknek alkalmazásba valamint a webes felületre a szülői, gondviselői belépési adatokkal tud bejelentkezni!
Tartalomjegyzék
- Profilok kezelése
- Főoldal
- Órarend
- Értékelések
- Mulasztások
- Üzenetek
- COVID Bejelentő
- Igazolás beküldése
- Feljegyzések
- Házi feladatok
- Számonkérések
- Digitális Kollaborációs Tér
- e-Ügyintézés
- Osztályfőnökök
- Faliújság
- Névjegy
- Alkalmazás eltávolítása
- Gyakran Ismételt Kérdések
- Szoftverfrissítések
- Adatkezelési tájékoztató
- Tartalomjegyzék