Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Üdvözöljük a KRÉTA e-Ügyintézés tudásbázis oldalán!

Az e-Ügyintézés Tudásbázis célja, hogy a  Köznevelési Elektronikus Ügyintézési Rendszer (e-Ügyintézés) felhasználói (szülők, gondviselők, adminisztrátorok, kérelmezők) részére hatékony segítséget tudjon nyújtani a rendszer használatához.  Az e-Ügyintézés Tudásbázisban megtalálhatók a Köznevelési Elektronikus Ügyintézési Rendszer különböző funkcióinak felhasználói kézikönyvei, a programfunkciók gyors megismerésére szolgáló áttekintő segédletek, videók a program használatának elsajátításához, továbbá a fenntartókkal együtt készített szakmai útmutatók is.

Kérelmezői felület bemutatása

e-Ügyintézés kérelmezői felület

A Gondviselői / Tanulói jogosultsággal rendelkező felhasználók kérelmet (kérelmeket), jelentkezési lapot, iratokat, igazolásokat, felmentéseket és egyéb dokumentumokat nyújtanak be az intézmények felé elektronikus formában az e-Ügyintézés rendszerén keresztül. Ehhez lehetőségük van dokumentum sablonok letöltésére, megszemélyesítésére, a kitöltött dokumentumok mentésére és visszatöltésére a rendszerbe. A felhasználói felületen keresztül továbbá nyomon követhetik a folyamatban levő ügyeiket is. 

Az e-Ügyintézés kérelmezői felületének bemutatása

Intézményi felület bemutatása

e-Ügyintézés intézményi felület

Az e-Ügyintézés intézményi felületét a KRÉTA-rendszerben admin jogosultsággal rendelkező felhasználók használják. Kezelik a rendszeren keresztül benyújtott kérelmeket és egyéb dokumentumokat. Ezen kívül elvégzik a döntéshozatalhoz szükséges teendőket, az ügyintézési folyamatok feladat-elemeinek megvalósulásához szükséges információk bekérését, rendszerezését. A kérelmezők által benyújtott ügyekben határozatot készítenek elő illetve hoznak meg. Nyomon követik a folyamatban lévő ügyeket illetve kezelik a lezárt ügyeket. Az admin-jogosultsággal rendelkező felhasználóknak lehetőségük van új szereplőt hozzáadni a rendszerhez.

Az e-Ügyintézés intézményi felületének bemutatása

Üzenetek kezelése

Üzenetek kezelése

A KRÉTA üzenetváltási felülete az intézményen belüli felhasználók számára érhető el elsődlegesen intézményen belüli kommunikációs csatornaként (a vezetői jogosultsággal rendelkező felhasználók a fenntartó felé intézményen kívüli elektronikus úton történő üzenet- és csatolmányküldési lehetőséggel is rendelkeznek).

Az Üzenetek kezelése az e-Ügyintézés modulban

Kiterjesztett e-Ügyintézés

Kiterjesztett e-Ügyintézés

Az intézményeknek és a kérelmezőknek az állam által központilag biztosított “Központi Elektronikus Ügyintézési Szolgáltatásokkal” ( ún. KEÜSZ  ) és "Szabályozott Elektronikus Szolgáltatásokkal" (ún. SZEÜSZ) történő együttműködése során, lehetőség van digitálisan aláírt dokumentumok beküldésére a rendszeren keresztül.

Kiterjesztett e-Ügyintézés (intézményi és kérelmezői oldalról)

Közétkeztetés

Közétkeztetés

A KRÉTA-rendszerben e-ügyintézés keretében lehetőség van arra, hogy a közétkeztetés bármely szereplője, akár személyes megjelenés és várakozás nélkül online kapcsolaton keresztül intézhesse az étkezéssel kapcsolatos ügyeit.

A Közétkeztetés kezelése az e-Ügyintézés modulban

Tanulmányi Pénzügyi modul

Tanulmányi Pénzügyi modul

A Tanulmányi pénzügyi modul az e-Ügyintézési funkciók során a pénzügyi folyamatokat támogató informatikai rendszerkomponens, amely a köznevelés más rendszereivel integráltan és adaptívan együttműködik. A modul támogatja a tanulói jogviszonnyal összefüggő pénzügyi tranzakciók lebonyolítását a gondviselők és az intézmények között mind a tanulmányokhoz közvetlenül mind a tanulmányokhoz közvetetten kapcsolódó pénzügyi feladatokat illetően. 

A Tanulmányi Pénzügyek kezelése az e-Ügyintézés modulban

Szoftverfrissítések, újdonságok

KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.48505 verzió újdonságai (2019. 11. 06.)

.

 Étkezési beállítások kezelésekor étkezési idősávok beállíthatóságával bővült a funkció a hét napjaira vonatkozóan

Az étkezési beállítások kezelésekor étkezési idősávok beállíthatóságával bővült a funkció a hét napjaira vonatkozóan:

 Előző napi idősávok lemásolása - gomb kihelyezése a felületre az étkezési idősávok meghatározásánál

Előző napi idősávok lemásolása - gomb kihelyezése a felületre az étkezési idősávok meghatározásánál:

 Idősávok osztálybeállításánál kereső-funkció beépítése a mezőbe

Idősávok osztálybeállításánál kereső-funkció beépítése a mezőbe:

 Azonosító kártyák kezelése az Étkezés - funkcióban

Az étkezések intézményi kezelésénél új menüpont került kihelyezésre az azonosító kártyák kezelésére vonatkozóan:

KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.47616 verzió újdonságai (2019. 10. 16.)

.

 Lemondott (törölt) kirándulások és iskolai események megjelenítése

A lemondott (a szervező által törölt, de a rendszerben csak logikailag törölt) kirándulásokat és iskolai eseményeket mind az intézményi oldalon, mind a szülői (gondviselői) oldalon áthúzott karakterekkel jelöli a rendszer. A lemondott kirándulások és események a felületen:

 jelölőnégyzet bepipálásával jeleníthetők meg. A lemondott kirándulások és iskolai események a listában a többi kiránduláshoz / iskolai eseményhez hasonlóan szűrhetőek és rendezhetőek:

 Kérdőívek szerkesztési beállításainak a kihelyezése a felhasználói felületre

Kérdőívek szerkesztési beállításainak a kihelyezése a felhasználói felületre:

 A kitöltendő kérdőíveknél valós idejű visszajelzések megjelenítése

A kitöltendő kérdőíveknél valós idejű visszajelzések megjelenítése:

 Kiküldendő iskolai kirándulások / események engedélykérésénél a címzettek listájánál oszlopérték-bővítés

Kiküldendő iskolai kirándulások / események engedélykérésénél a címzettek listájánál oszlopérték-bővítés a szülő (gondviselő) vagy törvényes képviselő nevének megjelenítésével és a rokonsági fok megjelenítésével:

 Iskolai kirándulások / események engedélykérésénél email-értesítés a szülő (gondviselő) / törvényes képviselő részére

Iskolai kirándulások / események engedélykérésénél email-értesítés a szülő (gondviselő) / törvényes képviselő részére:

 Iskolai kirándulások / események szülő engedélykéréseknél a listaelemek megjelenítésének az oszlopfejlécekbe beépített rendező- és szűrőfunkciókon kívüli további beállíthatóságának kihelyezése a felületre

Iskolai kirándulások / események szülő engedélykéréseknél a listaelemek megjelenítésének az oszlopfejlécekbe beépített rendező- és szűrőfunkciókon kívüli további beállíthatóságának kihelyezése a felületre:

 Iskolai kirándulások / események szülő engedélykéréseknél intézményi oldalon a visszajelzések törölhetővé tétele. A visszajelzés törlését követően szülői oldalon újra elküldhető a kiválasztott nyilatkozat

Iskolai kirándulások / események szülő engedélykéréseknél intézményi oldalon a visszajelzések törölhetővé tétele. A visszajelzés törlését követően szülői oldalon újra elküldhető a kiválasztott nyilatkozat:

KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.47478 verzió újdonságai (2019. 10. 09.)

.

 Hiánypótlásra visszaküldött, de nem hiánypótolt ügyek lezárása

A hiánypótlásra visszaküldött, de nem hiánypótolt ügyek lezárására a Határozat-fülön  - gomb került elhelyezésre. Használatakor az ügyhöz automatikusan bejegyzés kerül a lezárás módjára vonatkozóan:

 Üzenetküldésnél a Tanárok-csoportban csak a tanárok neve alapján történik a címzettek kiválasztása

Üzenetküldésnél a Tanárok-csoportban csak a tanárok neve alapján történik a címzettek kiválasztása:

 Üzenetküldésnél az Osztályfőnökök-csoportban a név és az osztály-jelölés alapján történik a címzettek kiválasztása

Üzenetküldésnél az Osztályfőnökök-csoportban a név és az osztály-jelölés alapján történik a címzettek kiválasztása:

 Üzenetküldésnél a Vezetőség-csoportban a név és a munkakör alapján történik a címzettek kiválasztása

Üzenetküldésnél a Vezetőség-csoportban a név és a munkakör alapján történik a címzettek kiválasztása:

 Üzenetküldésnél az intézmény összes tanulójának és / vagy az összes gondviselőjének kiválasztása

Üzenetküldésnél az intézmény összes tanulójának és az összes tanuló gondviselőjének történő egyidejű kiválasztása az Osztály - legördülő menüben található Az összes osztálynak - elem kijelölésével történik:

 IAB - Adatbekérés menüpont megnevezése Kérdőív-re módosult és minden adatbekérés kifejezés kérdőív-re módosult

IAB - Adatbekérés menüpont megnevezése Kérdőív-re módosult és minden adatbekérés kifejezés kérdőív-re módosult:

KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.45835 verzió újdonságai (2019. 09 26.)


 Aktualizáltuk és pontosítottuk az e-Ügyintézés menürendszerét

Az e-Ügyintézés menürendszerében elhelyezett ikonok segítik a felhasználók eligazodását illetve az azonos nevű menüpontok megkülönböztetését:

 Az Iskolai események gondviselői engedélykérési felületére kihelyezésre került a közvetlen Üzenetküldési-funkció

Az Iskolai események gondviselői engedélykérési felületére kihelyezésre került a közvetlen Üzenetküldési-funkció:

 Az Iskolai kirándulások gondviselői engedélykérési felületére kihelyezésre került a közvetlen Üzenetküldési-funkció

Az Iskolai kirándulások gondviselői engedélykérési felületére kihelyezésre került a közvetlen Üzenetküldési-funkció:

KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.44731 verzió újdonságai (2019. 09 18.)


 Pilot-intézményeknél aktiválásra került az e-Ügyintézés KÖZÉTKEZTETÉS-modulja

Az e-Ügyintézés KÖZÉTKEZTETÉS-modulja teljeskörűen kezeli az intézményi tanulók és dolgozók étkeztetését a megrendeléstől, a különböző fizetési módokon keresztül a számlák kiegyenlítésén át, az étkeztetéshez tartozó riportok, kimutatások generálásáig.

A KÖZÉTKEZTETÉS-modul nyitóoldala a Tudásbázisban: e-Ügyintézés KÖZÉTKEZTETÉS


 Az üzenetküldéskor az üzenetekhez csatolható fájltípusok kibővítésre kerültek

Az üzenetküldéskor az üzenetekhez csatolható fájltípusok az alábbiak:


KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.35293 verzió újdonságai


 Boríték-ikon aktiválásra került a kommunikációs modul általánossá tételét követően

Az e-Ügyintézési modul Üzenetek-funkciójának általánossá tételét követően aktiválásra került a bejelentkezett felhasználó részére az új üzenetek kijelzése a KRÉTA-rendszer Adminisztrátori- és Napló-moduljában is a boríték-ikonon

 Üzenetkezelés intézményen belüli engedélyeztetése

A kommunikációs modul (üzenetváltás) alapértelmezetten inaktív állapotban kerül kihelyezésre. A funkciót minden egyes intézménynek saját magának kell aktiválnia, ha engedélyezni szeretné annak a használatát a saját KRÉTA-rendszerén. Az aktíválást követően az e-Ügyintézés felületén az intézményi beállításokban meg kell adni az üzenetküldési engedélyek táblázatban (mátrixban), hogy milyen irányokban (mely felhasználók között) engedélyezik az intézményben az üzenetváltást (vagy az alapbeállításoknak megfelelő engedélyekkel történik az üzenetek küldése, fogadása).

KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.33930 verzió újdonságai


 Automatikus igazolás rögzítése a KRÉTÁ-ban

Az automatikus igazolás rögzítéshez az intézményi beállításoknál a TMGI-ügytípus automatikus végrehajtását engedélyezni szükséges:

 Automatikus közösségi szolgálat rögzítése a KRÉTÁ-ban

Az automatikus közösségi szolgálat rögzítéshez az intézményi beállításoknál a TKST-ügytípus automatikus végrehajtását engedélyezni szükséges:

 Automatikus igazgató engedély mulasztás igazolásának rögzítése a KRÉTÁ-ban

Az automatikus igazgatói engedély mulasztás igazolásának rögzítéshez az intézményi beállításoknál a IEDM-ügytípus automatikus végrehajtását engedélyezni szükséges:

KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.32628 verzió újdonságai


 Pop-up tájékoztató felirat BKI-folyamatot kezdeményezők részére

Pop-up tájékoztató felirat BKI-folyamatot kezdeményezők részére

 Pop-up tájékoztató BKI folyamatban nem egyező tanulói adatok esetére

Pop-up tájékoztató BKI folyamatban nem egyező tanulói adatok esetére:

 Intézményi üzenetkezelési beállítások mátrix kihelyezése a beállítások menübe

Intézményi üzenetkezelési beállítások mátrix kihelyezése a beállítások menübe

 Terembérlethez teremadat-mezők és képfájlok feltöltésének pontosítása

Terembérlethez teremadat-mezők és képfájlok feltöltésének pontosítása

 Termek szűrési jellemzőinek pontosítása

Termek szűrési jellemzőinek pontosítása

KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.32570 verzió újdonságai


 Beállítások főmenüpont kihelyezése a bal oldali panelra

Beállítások főmenüpont kihelyezése a bal oldali panelra

 Beállítások szekciói (témakörei) a beállítások menüpont nyitóoldalán

Beállítások szekciói (témakörei) a beállítások menüpont nyitóoldalán

 Feladatkör(ök) kiválasztása a beállítások menüpont nyitóoldalán

Feladatkör(ök) kiválasztása a beállítások menüpont nyitóoldalán

 Új tagozat felvétele és beállítása az intézményi feladatkörökhöz

Új tagozat felvétele és beállítása az intézményi feladatkörökhöz

 Tagozatok beállítása illetve eltávolítása az intézményi feladatkörökhöz

Tagozatok beállítása illetve eltávolítása az intézményi feladatkörökhöz

 Ügyintézés beállításai almenüpont a Beállítások-on belül

Ügyintézés beállításai almenüpont a Beállítások-on belül

 Intézményi értesítési email cím megadhatósága, ahová a rendszer az új vagy hiánypótlás után beküldött ügyekről az értesítést küldje

Intézményi értesítési email cím megadhatósága, ahová a rendszer az új vagy hiánypótlás után beküldött ügyekről az értesítést küldje

 Ügytípusokhoz hozzárendelhető alapértelmezett ügyintézők beállításai

Ügytípusokhoz hozzárendelhető alapértelmezett ügyintézők beállításai

 Automatikusan végrehajtható teendők beállításai

Automatikusan végrehajtható teendők beállításai

KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.31572 verzió újdonságai


 Elfelejtett jelszó esetén új jelszó beállítás-funkció bővítése email-értesítéssel ideiglenes e-ÜI felhasználónál

Elfelejtett jelszó esetén új jelszó beállítás-funkció bővítése email-értesítéssel ideiglenes e-ÜI felhasználónál

 Elfelejtett jelszó esetén új jelszó beállítás-funkció bővítése email-értesítéssel bejegyzett e-ÜI felhasználónál

Elfelejtett jelszó esetén új jelszó beállítás-funkció bővítése email-értesítéssel bejegyzett e-ÜI felhasználónál

 Elfelejtett jelszó értesítő email, amelyben a link 1 hétig érvényes

Elfelejtett jelszó értesítő email, amelyben a link 1 hétig érvényes

 Elfelejtett jelszó megváltoztatásáról visszaigazoló képernyőüzenet

Elfelejtett jelszó megváltoztatásáról visszaigazoló képernyőüzenet

KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.31134 verzió újdonságai


 BAI_Döntés generálása gomb az e-Ügyintézésbe adatok szinkronizálására

BAI_Döntés generálása gomb az e-Ügyintézésbe adatok szinkronizálására

 BAI_Státusz-oszlop az e-Ügyintézésbe szinkronizált adatok ellenőrzésére

BAI_Státusz-oszlop az e-Ügyintézésbe szinkronizált adatok ellenőrzésére

 BAI_Státusz-oszlopban a szinkronizálási jelzések útmutatója

BAI_Státusz-oszlopban a szinkronizálási jelzések útmutatója

 BAI_Értesítők, határozatok letöltése egyben-link megjelenítése az intézményi nyitóoldalon

BAI_Értesítők, határozatok letöltése egyben-link megjelenítése az intézményi nyitóoldalon

 E-Ügyintézés bejelentkeztető felület pontosítása szerepkörök szerint

E-Ügyintézés bejelentkeztető felület pontosítása szerepkörök szerint

KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.30682 verzió újdonságai


 BAI-folyamat határozat-készítéshez Döntés generálása-gomb kihelyezése az Adminisztrációs modul Beiratkozás felületére

BAI-folyamat határozat-készítéshez Döntés generálása-gomb kihelyezése az Adminisztrációs modul Beiratkozás felületére

 BAI-folyamatban a felvett nebulóknál döntésértesítő automatikus generálása

Felvett nebulóknál döntésértesítő automatikus generálása a BAI-folyamatban:

KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.29925 verzió újdonságai


 Osztály adatai ablakban SZMK-képviselő és SZMK-képviselő helyettesek beállításához új mezők létrehozása

Osztály adatai ablakban SZMK-képviselő és SZMK-képviselő helyettesek beállításához új mezők létrehozása

 Osztály adatai ablakban osztálypénz bankszámlaszámának és kedvezményezettjének beállításához új mezők létrehozása

Osztály adatai ablakban osztálypénz bankszámlaszámának és kedvezményezettjének beállításához új mezők létrehozása

 Új ideiglenes felhasználói regisztráció pontosítása

Új ideiglenes felhasználói regisztráció pontosítása

 Elfelejtett jelszó esetén jelszó-emlékeztető email kiküldése felhasználó részére

Elfelejtett jelszó esetén jelszó-emlékeztető email kiküldése felhasználó részére

 Intézményi bejelentkezés csak e-Ügyintézési folyamat kezeléséhez

Intézményi bejelentkezés csak e-Ügyintézési folyamat kezeléséhez

 Új ideiglenes felhasználóval négy beiratkozási és egy másodlatigénylési funkció kihelyezése

Új ideiglenes felhasználóval négy beiratkozási és egy másodlatigénylési funkció kihelyezése

KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.29326 verzió újdonságai


 Az általános iskolai beiratkozás intézményi kezeléséhez az e-Ügyintézésben videó tájékoztató anyag érhető el a KRÉTA Videótárban

Az általános iskolai beiratkozás intézményi kezeléséhez az e-Ügyintézésben videó tájékoztató anyag érhető el a KRÉTA Videótárban:



 Beiratkozás felületen az e-Ügyintézés során benyújtott kérelmek automatikus összefésülése a hagyományosan kezelt kérelmekkel

Beiratkozás felületen az e-Ügyintézés során benyújtott kérelmek automatikus összefésülése a hagyományosan kezelt kérelmekkel:

 Tanulmányi Pénzügyi Rendszer kihelyezése pilot2-intézmények számára

A pilot2-intézmények részére megtörtént a Tanulmányi pénzügyi modul aktiválása. A Tanulmányi pénzügyi modullal kapcsolatosan további részletes leírás olvasható a Tudásbázis e-Ügyintézés: Tanulmányi pénzügyi rendszer oldaláról kiindulva.

 Fizetési módok kibővítése bankkártyás fizetéssel

Fizetési módok kibővítése bankkártyás fizetéssel:

 Házipénztár kezelésénél pénztár-ellenőrzés funkció beépítése

Házipénztár kezelésénél pénztár-ellenőrzés funkció beépítése

 Pénztárjelentésnél előnézet letöltéséhez funkciógomb kihelyezése

Pénztárjelentésnél előnézet letöltéséhez funkciógomb kihelyezése:

 Banki átutalásnál közleményadatok vágólapra helyezhetőségéhez ikonok kialakítása

Banki átutalásnál közleményadatok vágólapra helyezhetőségéhez ikonok kialakítása:

 TPÜ-modulhoz gondviselői e-learning tananyag aktiválása a KRÉTÁ-ban

TPÜ-modulhoz gondviselői e-learning tananyag aktiválása a KRÉTÁ-ban:

 TPÜ-modulhoz intézményi e-learning tananyag aktiválása a KRÉTÁ-ban

TPÜ-modulhoz intézményi e-learning tananyag aktiválása a KRÉTÁ-ban:

 TPÜ-modul pénztárkezelési műveleteihez intézményi e-learning tananyag aktiválása a KRÉTÁ-ban

TPÜ-modul pénztárkezelési műveleteihez intézményi e-learning tananyag aktiválása a KRÉTÁ-ban:


KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.27528 verzió újdonságai


 BAI-folyamatnál a kérelmezői oldalon figyelmeztető üzenet az online jelentkezés legfontosabb feltételeiről

 BAI-folyamatnál a választható egyházi jogi személyek pontosítása

A hit- és erkölcstan oktatását végző egyházi jogi személyek listájának a bővítése és aktualizálása

 BAI-folyamatnál új check-boxok a gyermek (tanuló) helyzetére vonatkozólag

 BAI-folyamatnál a kötelezően csatolandó dokumentumok kiváltása

 BAI-folyamatnál új Piszkozat mentése-funkció beépítése

Új kérelem létrehozásakor a felhasználó a Piszkozat-mentése gombra kattintva elmentheti az űrlap beküldés előtti állapotát. Ha van mentett piszkozat a kérelem kitöltésekor, akkor a felhasználó eldöntheti, hogy a korábbi űrlapkitöltést akarja-e folytatni vagy elveti a korábban elmentett piszkozatot és tiszta űrlappal kezdi meg a kitöltést.

 Üzenetváltás-funkció aktiválása a mobilapp felületeken

 Üzenetküldésnél a címzettek kiválasztásánál az osztályfőnök-helyetteseknek is a megjelenítése

KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.26357 verzió újdonságai


 Üzenetváltási-funkció aktiválása KRÉTA felületen

A főmenüsorban található Üzenetek-főmenüpont aktiválásra került, amely átirányít az e-Ügyintézés modul Üzenetek-felületére:


 Új igazolás típusokkal bővült a Tanulói mulasztás igazolása (TMGI) - eÜgy

A korábbi Gondviselői és Orvosi igazolás mellett három új típus szerint lehet mulasztási kérelmet kezdeményezni:

 Tanulói felmentési kérelemnél (TFMGK) bejelölhető az Egyéb felmentés, igazgatói hatáskörben típus

 Intézményi nyitóoldalon új Kiosztom-funkció az eÜgyek delegálására

KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.21248 verzió újdonságai


 Beküldött mulasztások automatikus osztályfőnökhöz rendelése

Az eÜgyintézői modul kérelmezői oldalán mulasztás beküldésekor az Ügyintéző-oszlopban megjelenik a tanuló osztályfőnöke (szülő, gondviselő a beküldést követően azonnal értesül arról, hogy kihez került az igazolás):

Ugyanekkor az eÜgyintézési modul intézményi oldalán az osztályfőnök-ügyintézőnél a beküldött mulasztás új státuszban jelenik meg:

A folyamat részletes intézményi eÜgyintézői leírása megtalálható a Tanulói mulasztás igazolása intézményi oldal - on.

 eÜgyintézőre ügyek leszűkítése

Az eÜgyintézői modul nyitóoldalán lehetősége van az eügyintézőnek arra, hogy beállítsa azt, hogy az ügyek táblázatban csak a saját ügyei jelenjenek meg vagy minden ügy megjelenjen (ezeken belül a lezárt ügyek és a folyamatban lévő ügyek megjelenítése nem változott):


 Tanuló osztályjelzésének megjelenítése illetve az ügyek tanulói osztályokra történő szűrése

Az eÜgyintézői modul nyitóoldalán lehetősége van az eügyintézőnek arra, hogy az ügyek táblázatban a tanulókat az osztályjelzésük alapján sorba rendezze illetve osztályok szerint i csoportosításban jelenítse meg az ügyeket:


KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.18831 verzió újdonságai


 e-Learning tananyagok elérhetősége a KRÉTA-rendszerből intézményi felhasználók részére

A KRÉTA-rendszerben intézményi felhasználók részére a főmenüsorban található "e-Learning"-főmenüpontra kattintva e-Learning tananyag végezhető el:

 e-Learning tananyagok elérhetősége a KRÉTA-rendszerből kérelmezői felhasználók részére

A KRÉTA-rendszerben kérelmezői felhasználók (szülők, gondviselők, nagykorú tanulók) részére a főmenüsorban található "e-Learning"-főmenüpontra kattintva e-Learning tananyag végezhető el:


KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.18631 verzió újdonságai


 Intézményi bejelentkezés a KRÉTA-rendszerből

A KRÉTA-rendszerben felhasználói jogosultsággal rendelkezőket (adminisztrátor, napló) a főmenüsorban található e-Ügyintézés menüpontra kattintva a program automatikusan átnavigálja az e-Ügyintézés modulba, ahol folyamat indítását kezdeményezhetik a rendszerben:


KRÉTA e-Ügyintézés 1.0.18148 verzió újdonságai


 Gondviselői bejelentkezés az e-Ellenőrző modulból

A Gondviselőket / Tanulókat (nagykorúak) az e-Ellenőrző modul főmenüsorában található e-Ügyintézés menüpontra kattintva a program automatikusan átnavigálja az e-Ügyintézés modulba, ahol folyamat indítását kezdeményezhetik a rendszerben:

 Gondviselők / Kérelmezők részére ideiglenes felhasználói regisztráció a bejelentkezési felületen

A Gondviselők / Tanulók (nagykorúak), akik még nem rendelkeznek felhasználói jogosultsággal az e-Ügyintézés modul használatához, a bejelentkezési felületen regisztrációt kezdeményezhetnek. Bővebb leírás: a KRÉTA Tudásbázis A Gondviselői / Tanulói bejelentkezés folyamata az e-Ügyintézésben oldalon található.



Keresés

Írja be a keresett kifejezést a Tudásbázisban történő kereséshez! A kereséshez használhatja a csillag(*) karaktert is a keresőszavak végén.

Search

 Keresési tanácsok

Egyáltalán nem, vagy túl kevés keresési eredményt kapott?

Ha információk keresésekor az összes szó helyesírásának ellenőrzése után sem kap találatot, bővítse a keresést további eredményekért:

  • Használjon kevesebb keresési kifejezést. Használja például a „importálás” szót az „tanulók importálása” kifejezést helyett.
  • Használjon általánosabb keresési kifejezéseket. Használja például a „számítógép” vagy a „PC” szót a „laptop” helyett.

  • Használja a csillag (*) karaktert a keresőszavak végén. A óra* kifejezés például megtalálja a „órarend” és a „óralátogatás” szót is. A * használata a szavak elején vagy közepén nem működik.

KRÉTA e-Ügyintézés Felhasználói kézikönyvek

 KRÉTA e-Ügyintézés_Mintaszabályzat_v1.0.pdf

 KRÉTA e-Ügyintézés_Ügyfél tájékoztató_v1.0.pdf

További felhasználói kézikönyvek az adott e-ügyintézési funkciók leírásának a nyitóoldalán találhatók.

KRÉTA e-Ügyintézés e-Learning tananyagok

   ....

A KRÉTA e-Ügyintézési felületeihez készült e-Learning tananyagok a rendszerbe bejelentkezve a jogosultsági szinteknek megfelelően a főmenüsorból az e-Learning főmenüpontra kattintva érhetők el:

Segédletek az e-Ügyintézési modul szerkezeti áttekintéséhez

adobe, document, file, powerpoint, presentation, report icon Kérelmezői oldal_kezdőképernyő:

adobe, document, file, powerpoint, presentation, report icon Intézményi oldal_menürendszer:     szerk.pdf