Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

A hittanoktatók adatai

A KRÉTA rendszer a hittanoktatók esetében az alábbi adatokat kezeli:

ADATCSOPORTMEGNEVEZÉSTARTALOMSPECIALITÁSALAPÉRTELMEZÉSLEÍRÁS
ALAPADATOKElőtagA rendszer automatikusan legenerálja az előtagot.

NEM SZERKESZTHETŐ

[HO number]Az előtagban szereplő number megmutatja, hogy hányadik hittanoktatót vesszük fel a rendszerben.

Alkalmazott családi névAz alkalmazott vezetékneve.

KÖTELEZŐ

Hittan

Alkalmazott utónévAz alkalmazott keresztneve/keresztnevei.

KÖTELEZŐ

Oktató

Óraszám

Megadhatjuk a hittanoktató óraszámát az , és ikonra kattintva, vagy felvihetjük manuálisan is.

KÖTELEZŐ

22

A neveléssel-oktatással lekötött heti munkaidő.


Munkakör

A hittanoktató munkakörét ki tudjuk választani a gombra kattintva a lenyíló listából.

KÖTELEZŐ

NaA hittanoktató intézményben betöltött, jogszabályilag előírt munkaköre.

Feladatellátási hely

A feladatellátási helyet kiválaszthatjuk a gombra kattintva a lenyíló listából.

KÖTELEZŐ


Az intézménnyel létesített  munkavégzésre irányuló jogviszony  elsődleges feladatellátási helye.

A lenyíló listában a 'Nyilvántartás' menü 'INTÉZMÉNYI ADATOK' blokkjának 'Intézmény' menüpontjában felvitt feladatellátási helyek (működési hely - ellátott feladat) jelennek meg.


Alkalmazottak listája

Az alkalmazottakat a menüsorból a 'Nyilvántartás' menü 'OKTATÓI ADATOK' blokkjának 'Alkalmazottak' menüpontjával jeleníthetjük meg.

Az alkalmazottak listájában a 'Név', a 'Tanév', a 'Születési hely', a 'Születési idő', az 'Oktatási azonosító', a 'Felhasználó név' jelenik meg. A fejlécben ezekre kattintva lehet módosítani az alkalmazottak listájának rendezési sorrendjét!

Új, virtuális alkalmazott létrehozása

A KRÉTA rendszerben a virtuális alkalmazottak létrehozását az alábbi módon lehet végrehajtani:

  1. A menüsorban válasszuk a 'Nyilvántartás' menü 'OKTATÓI ADATOK' blokkjának 'Alkalmazottak' menüpontját!
  2. Az  nyomógomb fölé állva a felbukkanó menü menüpontra kattintva kezdeményezhetjük az új alkalmazott adatainak megadását!
  3. Az 'Új alkalmazott felvétele' ablakban adjuk meg az alkalmazott adatait!


    Kötelező adatok megadása

    Az alkalmazott adatainál az 'Alkalmazott családi név', 'Alkalmazott utónév', 'Óraszám', 'Munkakör', 'Feladatellátási hely' kötelezően megadandó adatok!

  4. Az adatok megadása után a  gombra kattintva lehet elmenteni az adatokat. Abban az esetben, ha valamelyik kötelező adatot nem adtuk meg, akkor a program figyelmeztető üzenetet küld, hogy mely adat/adatok megadása kötelező!
  5. A mentés után az alkalmazottak listáját tartalmazó oldalra lép vissza a program.
  • Címkék nélkül