A KRÉTA TESZEK Modulban az eszközök kiosztásának adminisztálása ill. az eszköz visszavétel bemutatása
Ebben az oktatóvideóban az eszközök kiosztásának ill. visszavételének adminisztrációs folyamatát mutatjuk be a KRÉTA TESZEK Modul Intézményi rendszerben. Ahhoz, hogy a TESZEK modulban elvégezhesse a tanuló, pedagógusok és az informatikai eszközök összerendelését, a KRÉTA Adminisztrátori rendszerben ki kell osztani az a TESZEK Eszköz-menedzser jogosultságot. A jogosultság kiosztásának műveletét ide kattintva, ezen az oldalon olvashatja el ill. megtekintheti a rövid oktatóvideót is a művelet végrehajtásáról! Fontos tudni, hogy a TESZEK modulba csak nevesített felhasználók (alkalmazottak) léphetnek be, az alapértelmezet "admin" felhasználó nem tud belépni az eszközök ügyintézésébe! Kérjük olvassák el az eszközök kiosztásának folyamatát bemutató Tudásbázis oldalunkat, ahol lépésről-lépésre leírjuk a végrehajtandó műveleteket ill. hasznos tanácsokat adunk a kiosztási és adminisztrációs feladatok végrehajtásához!
|
KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási Modul
A KRÉTA Tárgyi Eszköz Ellátási és Karbantartási (röviden TESZEK) Modul a "Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projekt nyilvántartási és karbantartási folyamatainak informatikai támogatását biztosító - a köznevelésben használt KRÉTA rendszerekkel integráltan működő - szoftvermodul. A projekt célja annak elősegítése, hogy a digitális oktatásba életkorának megfelelő évfolyamokon bekapcsolódó valamennyi tanuló korszerű, versenyképes oktatástechnológiai környezetben tanulhasson. További célja a köznevelési intézmények és pedagógusaik hordozható IKT eszközökkel való ellátása és a pedagógusok felkészítése a digitális eszközök mindennapi oktatási gyakorlatuk során történő alkalmazására. A KRÉTA Tudásbázisban a TESZEK Modul szülői felületének bemutató oldalán ismertetjük a szülői regisztrációs folyamatot, ahol részletes leírásokkal mutatjuk be, hogy a szülők hogyan igényelhetnek eszközt a 9. évfolyamos gyermeküknek! A KRÉTA TESZEK Modul tanári felületének kezelését ide kattintva érhetik el a pedagógusok, ahol bemutatjuk a pedagógus munkakörben foglalkoztatott alkalmazottaknak, hogy a KRÉTA Elektronikus naplóba belépve, hogyan indíthatják el az eszközigénylésüket. Ide kattintva lépésről-lépésre bemutatjuk, hogy a KRÉTA TESZEK Modulban milyen feladatokat kell végrehajtani az TESZEK - Eszköz-menedzser jogosultsággal rendelkező felhasználónak az eszközök kiosztásakor.
|
KRÉTA tanulói és pedagógus adatok betöltése és kezelése
A KRÉTA adatok betöltése és kezeléseoldalon részletes leírásokat olvashat arról, hogy milyen módon lehet a KRÉTA rendszerbe feltölteni a tanulók, alkalmazottak adatait, hogyan hozhatja létre az osztályokat, adhatja meg a tanulók gondviselőit ill. állíthatja be a hozzáférési jogosultságokat! A KRÉTA adatok ellenőrzése oldalunkon részletesen leírjuk, hogy milyen adatokat ellenőrizzenek a KRÉTA rendszerükben! Ha még nem ismeri a KRÉTA rendszert, akkor célszerű első lépésként megismerkednie ezekkel a műveletekkel ill. kérjük nézze meg a KRÉTA adatok betöltéséről és kezeléséről szóló oktatóvideónkat,továbbá megnézheti aKRÉTA rendszert még nem használó intézményeknek tartott oktatás bemutatójátis, ahol sok hasznos tanácsot is adunk a rendszer kezeléséhez! Ide kattintva az eszközök kiosztásának ill. visszavételének adminisztrációs folyamatát mutatjuk be!
|
KRÉTA TESZEK - A szülői regisztráció bemutatása
A videókban bemutatásra kerül, hogy a KRÉTA Szülőknek mobil alkalmazásban ill. a böngészőprogrammal használható webes felületen hogyan lehet eszközregisztrációt indítani az arra jogosult tanulók szüleinek. Ha még nem töltötte le a KRÉTA Szülőknek mobil alkalmazást, akkor ide kattintva megismerkedhet az applikációkkal, továbbá az oldalról le is tudja tölteni az alkalmazásboltokból! A KRÉTA Szülőknek mobil applikáció az Android, az iOS és a Huawei telefonokra és táblagépekre is egyaránt elérhető. Fontos tudni, hogy a Tárgyi eszköz ügyintézés menüpontból elérhető regisztráció csak a nappali rendszerű iskolai (köznevelési) oktatásban részesülő, 9. évfolyamos tanulók, törvényes képviselőnek jelölt szülei, gondviselői számára elérhető. A törvényes képviselőnek jelölést az iskola KRÉTA Adminisztrátora tudja beállítani a szülőhöz és gondviselőhöz!
|
KRÉTA TESZEK - Pedagógus regisztráció az Elektronikus naplóban
A videóban bemutatásra kerül, hogy az pedagógusként a KRÉTA Elektronikus naplóba belépve, hogyan tudja elindítani az eszközigénylési folyamatot a Tárgyi eszköz ügyintézés menüpontból. Az igénylési lehetőség az intézmény összes pedagógus munkakörben foglalkoztatott alkalmazottja számára elérhető, azonban fontos tudni, hogy a projekt felhívása értelmében „hordozható tanári IKT eszköz ( notebook) azon pedagógus munkakörben foglalkoztatott személy részére adható pedagógiai feladatai támogatása céljából, aki a felhívás megjelenését megelőző négy évben európai uniós vagy hazai forrás terhére finanszírozott program keretében személyes használatra nem kapott ilyen eszközt vagy amennyiben kapott, az már nincs a személyes használatában.” Tehát amennyiben Önnek jelenleg is használatában van az EFOP-3.2.4 projekt keretében kiosztott notebook, nem jogosult az RRF projektben újabb eszköz átvételére.
|
KRÉTA adatok feltöltése és beállítása a TESZEK modulhoz
A 2022. február 1-én tartott oktatás bemutatója a KRÉTA rendszert még nem használó intézményeknek. A videóban lépésről-lépésre bemutatjuk a feladatellátási helyek, a tanulók, az osztályok kezelését, ismertetjük a KIR tanuló és alkalmazott importálási lehetőségeket és a tanulók osztályba sorolását, továbbá a TESZEK modul használatához szükséges beállításokat!
|
KRÉTA - Felhasználói útmutatók
A felhasználói útmutató segítséget nyújt az intézményeknek a pedagógiai szakszolgálatok alkalmazásában álló gyógytestnevelő tanárok helyes rögzítéséhez, a gyógytestnevelési csoportok megfelelő kialakításához az elektronikus naplóban, valamint a gyógytestnevelő pedagógusoknak a tevékenységük KRÉTA rendszerben történő adminisztrálásához
|
KRÉTA IER - Mentett iskolai dokumentumok
A KRÉTA Iskolai Egészségügyi Rendszermodul (KRÉTA-IER) oktatóvideóban a Mentett iskolai dokumentumok menüt mutatjuk be a program felhasználóinak. A Mentett iskolai dokumentumok a tanulókhoz nem köthető, a felhasználók által feltöltött különféle dokumentumok, illetve az IER által generált jelentések, riportok.
|
KRÉTA MER - Gyakran Ismételt Kérdések
A KRÉTA Munkaerőpiaci Előrejelző Rendszer használatával kapcsolatos legfontosabb felhasználói kérdéseket és válaszokat ide kattintva a Gyakran Ismételt Kérdések oldalunkon olvashatják el!
|
A KRÉTA v2.104 verzió újdonságai
A KRÉTA v2.104-es verziójának szoftverfrissítése a tegnapi napon kitelepítésre került az éles KRÉTA rendszerekre. A KRÉTA rendszer frissítéseinek újdonságairól ide kattanitva olvashat részleteket! |
KRÉTA IER - Lekérdezések funkció bemutatása
A KRÉTA Iskolai Egészségügyi Rendszermodul (KRÉTA-IER) újabb oktatóvideójában a Lekérdezések menü funkcióit ismertetjük részletesen a rendszer felhasználóinak.
|
KRÉTA IER - Csoportos egészségnevelés
A a KRÉTA Iskolai Egészségügyi Rendszermodul (KRÉTA-IER) oktatóvideóban a Csoportos egészségnevelés menüt ismertetjük a rendszer felhasználóinak.
|
KRÉTA IER - Szakrendelések létrehozása
Az IER modul következő oktatóvideójában a Szakrendelések létrehozását ismertetjük a rendszer felhasználóinak a KRÉTA Iskolai Egészségügyi Rendszermodulban.
|
KRÉTA Negyedéves tájékoztató 8
Megjelent a KRÉTA negyedéves tájékoztatójának 8. száma, az elmúlt időszak KRÉTA, FKRÉTA, IFM és LEP rendszerrel kapcsolatos eseményeinek leírásával!
|
MER-Munkaerőpiaci Előrejelző RendszerMunkarőpiaci Előrejelző Rendszer
A KRÉTA Tudásbázisban elérhető a Munkarőpiaci Előrejelző Rendszer tudásbázis aloldala, ahol hasznos információkat olvashatnak a programról és annak használatáról. |
Védőoltások feltöltése az EESZT rendszerbe
A KRÉTA Iskolai Egészségügyi Rendszermodul (IER) használatát bemutató újabb videóban ismertetjük a Védőoltások feltöltését az EESZT rendszerbe. |
Klebelsberg Képzési Ösztöndíj Program 2021/2022 tanév - Pályázati felhívás és működési szabályzatMűködési szabályzat és pályázati felhívás 2021/2022. tanévre |
Klebelsberg Képzési Ösztöndíj Program 2021/2022 tanév - Ösztöndíjas Szerződéstervezet minta
Ösztöndíjas szerződés minta a 2021/2022. tanévre
|
Tanulói ösztöndíj jogosultság beállítása
Tájékoztató a szakképző intézmények részére a tanulói ösztöndíj jogosultságát befolyásoló "Állam által ingyenesen biztosított képzésben résztvevő" opció beállításáról. |
Ösztöndíj rendszer 2021/2022 tanév
Részletes tájékoztató és útmutató a szakképző intézmények részére a 2021/2022-es tanévben a szakképzési ösztöndíj szabályairól és kezeléséről a KRÉTA rendszerben. |
<div id="fb-root"></div> <script async defer crossorigin="anonymous" src="https://connect.facebook.net/hu_HU/sdk.js#xfbml=1&version=v9.0" nonce="i5r1olzp"></script> <div class="fb-page" data-href="https://www.facebook.com/neptunkreta/" data-tabs="" data-width="500px" data-height="" data-small-header="false" data-adapt-container-width="true" data-hide-cover="false" data-show-facepile="true"><blockquote cite="https://www.facebook.com/neptunkreta/" class="fb-xfbml-parse-ignore"><a href="https://www.facebook.com/neptunkreta/">KRÉTA Iskolai Alaprendszer</a></blockquote></div> |