Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

A KRÉTA rendszerben, amennyiben feljegyzést szeretne beírni diákoknak, kattintson a menüsorban a Feljegyzések menüpontra. Ugrás a Videótárba

A felületen kategóriákba rendezve, a Pedagógus szerepkörének megfelelő feljegyzés típusokat tudja használni.

Feljegyzések megjelenése

A feljegyzések típusa határozza meg, hogy az információk milyen dokumentumokban/felületeken jelennek meg a szülők/tanulók számára. A Beírások bekerülnek a Naplóba, törzslapra, Értesítőkbe, míg az Elektronikus üzenetek vagy Faliújság-bejegyzések csak az Elektronikus ellenőrzőben lesznek megtekinthetők.

 Bővebben az Elektronikus ellenőrzőről

Üdvözöljük a KRÉTA Elektronikus ellenőrzőjének Felhasználói Kézikönyvében!

A KRÉTA Elektronikus ellenőrzője a szülőknek és tanulóknak nyújt segítséget a tanulmányok alatti naprakész információhoz jutásban.

Az Elektronikus ellenőrző

A KRÉTA elektronikus ellenőrző a legkorszerűbb informatikai technológiákat ötvöző elektronikus iskolai ellenőrző, amelyet a közoktatásban és szakképzésben is hatékonyan lehet használni, az általános iskoláktól kezdve egészen a különböző szakképző intézményekig. Az intézmény beállításának függvényében az Elektronikus naplóba rögzített információk azonnal elérhetővé válnak a szülők/gondviselők számára is.


Mobil alkalmazás

A modern kor követelményeinek megfelelően a tanulókkal kapcsolatos információkhoz nem csak böngészőn keresztül tudnak hozzáférni a szülők/gondviselők, hanem a megfelelő letöltési felületekről elérhető Mobil alkalmazáson keresztül is. A Mobil applikáció leírásával kapcsolatban bővebben a Mobil applikáció Felhasználói Kézikönyvében olvashat.

Gondviselői és Tanulói e-Ellenőrző modul bemutatása számítógépes/laptopos felületen

A KRÉTA Elektronikus ellenőrző modulja a Gondviselők és Tanulók számára nyújt segítséget az Elektronikus naplóban tárolt adatok áttekintésével kapcsolatban. Az alábbi videóban a számítógépen keresztül elérhető felület, és annak részei kerülnek bemutatásra.

Minden KRÉTA e-Napló-t használó intézmény maga készíti el és osztja ki az egyedi Gondviselői és Tanulói belépési azonosítókat, valamint tudatja az intézményi rendszer elérhetőségét a felhasználókkal.




A használandó feljegyzés típus kiválasztása után, az azzal kapcsolatos felület jelenik meg.

  • Nincsenek címkék