Oldalfa
Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére

Mi a funkciója a KRÉTA Adminisztrációs rendszerenek? 

A KRÉTA rendszernek legfontosabb alapmodulja az intézményi adminisztrációs ill. tanügyigazgatási rendszer, amely a KRÉTA programban Adminisztrációs rendszer néven szerepel. Az Adminisztrációs rendszer tartalmazza mindazon adatokat, amelyeket egy köznevelési intézménynek tárolnia kell önmagáról, alkalmazottairól, diákjairól valamint tanügyi folyamatairól. A KRÉTA Adminisztrációs Rendszer elsősorban az intézményvezetőknek, igazgatóhelyetteseknek, iskolatitkároknak és adminisztrációs munkatársaknak nyújt segítséget az adminisztrációs és tanügyigazgatási feladatok elvégzéséhez.

A szoftvermodul segítségével lehet kezelni az intézmény törzsadatait, a tanulói és alkalmazotti adatokat, továbbá az oktatásszervezéshez szükséges tartalmakat (pl. tantárgyak, termek, osztályok, csoportok stb.) is. Az Adminisztrációs rendszerben kezelhetők a tantárgyfelosztás (TTF), az órarend, valamint a helyettesítések is, továbbá ebben a modulban módosíthatók a tanév rendjének adatai is.

A szoftvermodulban lehet megtenni azokat a beállításokat, testreszabásokat is, amelyek módosíthatják a további modulok (pl. e-napló, elektronikus ellenőrző stb.) működését is. 

Gyorsan meg szeretne ismerkedni a KRÉTA Adminisztrációs rendszerrel? 

Látogasson el a KRÉTA Videótárba, ahol számos oktatóvideóval segítjük a rendszer használatának elsajátítását vagy tekintse meg a KRÉTA Adminisztrációs felületének bemutatóját!

Nyilvántartás

A modul tartalmazza mindazon adatokat, amelyeket egy köznevelési intézménynek tárolnia kell önmagáról, alkalmazottairól, diákjairól valamint tanügyi folyamatairól.  Az adatok kezelését a NYILVÁNTARTÁS menüből érheti!

 KRÉTA

Importálások

Az IMPORTÁLÁSOK menüben lehet különböző külső adatforrásokból (Excel táblázatok, KIR rendszer)  adatokat betölteni a szoftverbe, továbbá lehetőség van a rendszerben tárolt adatokat különböző formátumokban exportálni. 

 KRÉTA

Tanulók besorolása

A TANULÓK BESOROLÁSA menüben lehet a felvett tanulókat besorolni vagy áthelyezni az osztályaikba, csoportjaikba, kiíratni a végzős tanulókat, továbbá a tanévek közötti átsorolásokat, léptetéseket elvégezni.  

 KRÉTA

e-Napló

Az E-NAPLÓ  menüpontban kezelhetjük az órarendet, a helyettesítéseket, a közösségi szolgálatot, valamint számos szűrési, keresési lehetőség is rendelkezésre áll az elektronikus napló adataiban.

 KRÉTA

Dokumentumok

A DOKUMENTUMOK menüpontból az iskolai dokumentumokat lehet elektronikus formátumban előállítani, valamint innen érhetők el az iktatott dokumentumok és a POSZEIDON iktatórendszer is.

 KRÉTA

Adatszolgáltatások

A KRÉTA ADASZOLGÁLTATÁSOK menüpontja az intézmények fenntartói által meghatározott rendszeres (pl. tantárgyfelosztás, beiratkozás, OSAP) és eseti adatszolgáltatásokat is tartalmazza.

 KRÉTA

Támogatja-e a KRÉTA rendszer az Alapfokú Művészetoktatási Intézmények adminisztrációját? 

A KRÉTA AMI MODUL menüpontban kezelhetjük az AMI növendékeket, osztályokat és csoportokat, valamint végezhetjük el a szükséges be/kisorolásokat, AMI jogviszonnyal kapcsolatos speciális teendőket is. 

Kezelhetők- a KRÉTA rendszerben a kollégiumok adatai? 

A KOLLÉGIUM MODUL menüpontban kezelhetjük a kollégiumi jogviszonnyal rendelkező tanulókat, az osztályokat és csoportokat, valamint elvégezhetjük a szükséges be/kisorolásokat és kollégiumi jogviszonnyal kapcsolatos teendőket.

Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények (EGYMI) is használhatják a KRÉTA rendszert az adminisztrációs feladataikhoz? 

Az EGYMI MODUL menüpontban kezelhetjük az EGYMI-hez tartozó, utazó gyógypedagógiai hálózat keretében ellátott tanulókat, osztályokat és csoportokat, valamint végezhetjük el a szükséges be/kisorolásokat, EGYMI jogviszonnyal kapcsolatos teendőket.


  • Címkék nélkül