Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

...

Bővebben
titleHogyan tudom az Üzeneteimet elolvasni?

A Boríték ikonok segítségével a KRÉTA automatikusan megnyitja az e-Ügyintézés - Üzenetkezelés felületet, ahol a Bejövő üzenetek jelennek meg alapértelmezetten, félkövér jelöléssel kiemelve a friss/olvasatlan üzeneteket. Megtekinthetőek továbbá, átváltva más fülekre az Elküldött üzeneteket, illetve a Törölt üzenetek is. A kiválasztott üzenet sorára kattintva megnyílik az, és megtekinthetővé válik.


A megnyitott üzenetre van lehetőség Válaszol, Továbbítani másnak, illetve a Vissza gombbal az előző listára visszalépni.



Bővebben
titleÉrtesítést kaptam szülőként üzenet érkezéséről, mégsem látszik. Miért?

Kérjük a gyermeke ellenőrizze a saját belépési azonosítójával is az üzeneteket, mivel sok esetben a tanuló adatainál a szülők e-mail címe került korábban megadásra, így az értesítést az üzenetekről a tanuló helyett a szülő kapja, ami félreértésekre ad okot.

Amennyiben van rá lehetőség, úgy javasoljuk a szülőétől eltérő e-mail cím létrehozását a tanuló részére és annak rögzítését az intézmény által, hogy a jövőben egyértelműen különválaszthatók legyenek.

Az új e-mail cím megadását az intézménynél tudja kezdeményezni vagy a KRÉTA rendszerbe bejelentkezve böngészőben a sajt névre kattintva megjelenő Profilbeállítások funkcióban tudja beállítani.



Bővebben
titleTudom jelölni, ha egy Feladattal elkészültem?

Igen!

  • Egyik lehetőség, ha az e-Ügyintézés Üzenetek felületen a beérkezett üzenetet visszaállítom olvasatlanra, így jelölve a Bejövő üzenetek között a még hátralévő feladatokat.
  • Másik lehetőség, hogy az adott üzenet törlésével átrakom a Törölt üzenetek közé, így ezeket a Bejövő üzenetek mappában nem látom, de nem vesznek el.


...

Bővebben
titleHa nincs számítógépem, akkor nem is tudom elérni az Üzeneteimet?

A KRÉTA rendszer Üzenetek funkció okostelefonon vagy tableten keresztül is el lehet érni az eszközön lévő böngésző program segítségével.

Ebben az esetben is előszőr a KRÉTA felületre kell bejelentkezni. Az eszköz más felbontása miatt a felületet az úgynevezett hamburger menü nézetben jeleníti meg, amit megérintve ugyan úgy elérhető akár a nagy Boríték - Üzenetek, akár a kis boríték menüpont.

Az Üzenetek felületen ugyan úgy láthatóak a Beérkezett, Elküldött és Törölt üzenetek, illetve az e-Ügyintézés hamburger menüje, ahol a Kérdőívek funkció is elérhető. 

Az egyes Üzeneteket megérintve megnyithatjuk, illetve legörgetve a felületet alul akár csatolhatunk és elküldhetjük üzenetünket.

Okostelefon vagy tablet esetében egy olyan extra lehetőség is rendelkezésre áll, amit az adott eszköz beállítása tesz lehetővé, a rögzítendő szöveget nem csak begépeléssel, hanem a billentyűzeten elérhető mikrofon segítségével bediktálással, hangbemondással is fel tudjuk vinni a felületre.



Bővebben
titleMiért nem jelenik meg a mobil applikációban az üzenetek/kérdőívek szerkesztése?

Az üzenetek/ létrehozása és szerkesztése jelenleg a mobil applikáción keresztül nem lehetséges, azonban a mobil eszközök böngészőjéből az e-Ügyintézés oldala megnyitható és használható, mivel az mobilra optimalizált.


Bővebben
titleMiért nem e-mail-en küldjük a leveleket?

A KRÉTA rendszeren belül lévő e-Ügyintézés - Üzenetküldés és Kérdőívek funkciókban lévő adatok a Fenntartó saját rendszerén, az adott Iskola/Intézmény kezelésében maradnak, így GDPR szempontból érzékeny adatok sem kerülhetnek illetéktelenekhez, ami egy külső levelező szolgáltatás esetében nagyobb valószínűséggel történhet meg.

...