A KRÉTA Tudásbázis Portál célja, hogy a Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer felhasználói (fenntartók, intézményvezetők, pedagógusok, tanulók, szülők) részére hatékony segítséget tudjon nyújtani a KRÉTA rendszer használatához. A tudásbázisban megtalálhatók a KRÉTA különböző moduljainak felhasználói kézikönyvei, a programfunkciók gyors megismerésére szolgáló áttekintő segédletek, továbbá a fenntartókkal együtt készített szakmai útmutatók is.
KRÉTA konzultációs lehetőség
Tájékoztatjuk tisztelt felhasználóinkat, hogy a KRÉTA rendszerrel kapcsolatos kérdésekről 2017. október 12-én 13.00 órától az e-KRÉTA Zrt. címén (1111 Budapest, Budafoki út 59.) konzultációs workshopot tartunk. Jelentkezni Pálvölgyi Erika oktatási koordinátornál lehet a Palvolgyi.Erika@ekreta.hu emailcímen. A jelentkezéshez kérjük írják meg az intézményük nevét, továbbá az iskolákból résztvevők számát is.
Szoftverfrissítések, újdonságok, változások
KRÉTA 2.10.57698 verzió újdonságai
Hetirend tíipus adatszótárral kapcsolatos javítások
SNI/BTM adatok kötelezőségének megszüntetése
Naplógenerálási hibák javítása
Záradékok megjelenítési problémájának javítása
Közösségi szolgálat funkció elérése az e-Naplóból is
aSc javítások
Feljegyzések migrációs hibáinak javítása
Személyes adatok hibás elválasztásának (anyja neve) javítása
Hittanoktató automatikus vezetői óraszám oka
Osztály tanulóinak/csoport tanulóinak listájánál törlési lehetőség
Szakképesítés típus adatszótár bővítése
KRÉTA 2.10.57555 verzió újdonságai
Az órarend és a tantárgyfelosztás teljes rendszerszintű törlése az "admin" felhasználóknak a Testreszabás menüben
Osztályok és csoportok tanulóinak besorolásának teljes törlési lehetősége
aSc importálás kiegészítések és javítások
Tanóra felvételénél, ha ütközés miatt nem sikerül a rögzítés, az ütközés időpontjának kiírása
Adatszótárakkal kapcsolatos hibák javítása
Kisebb hibajavítások
KRÉTA 2.10.57287.0 verzió újdonságai
Lehetséges hetirendet felvenni, ha van órarendi óra, vagy tanítási óra.
Az aSc importálásnak javítása, az órarend törlése
Az alkalmazottak adatainak kezelésével kapcsolatos hibák javítása
Az osztályléptetéseknél nem jelennek meg a már kilépett diákok szürkével sem a listákban.
Naplózásnál bekerült négy gomb, amellyel minden diákot egyszerre jelenlétre, későre, hiányzóra vagy „üresre” lehet állítani.
Tanulók importálásakor a duplikált felhasználónevek javítása
Keresés
Írja be a keresett kifejezést a Tudásbázisban történő kereséshez!