Ugrás a metaadatok végére
Ugrás a metaadatok elejére
A KRÉTA rendszernek legfontosabb alapmodulja a KRÉTA Adminisztrációs Rendszer, amely talmazza mindazon adatokat, amelyeket egy köznevelési vagy szakképzési intézménynek tárolnia kell önmagáról, alkalmazottairól, diákjairól valamint tanügyi folyamatairól.
Az Android, iOS és Huawei KRÉTA Mobil alkalmazások azon intézmények diákjainak és szülőinek nyújt hasznos segítséget, amelyek használják a KRÉTA rendszer e-naplóját. Az applikáció segítségével a felhasználók megtekinthetik a diákok órarendjét, mulasztásait és egyéb tanulmányi adatait.
A KRÉTA Tanári Mobil alkalmazás segítségével a pedagógusok naplózhatják a tanóráikat, valamint értékelhetik a tanulóikat. A rendszer segítséget nyújt a pedagógusok adminisztrációs munkájához. A tanári applikáció Android és iOS mobiltelefonokra is egyaránt elérhető.
Az OpenBoard egy oktatást segítő, interaktív táblákkal is működtethető szoftver, amely egyszerre több megjelenítőt is képes kezelni. A KRÉTA OpenBoard kezelő segítségével az OpenBoard-dal készülő oldalak feltölthetők egy előzetesen kiválasztott tanórához vagy foglalkozáshoz
A KRÉTA rendszerben e-Ügyintézés Étkezés modul keretében lehetőség van arra, hogy az étkeztetés bármely szereplője (szülő, ügyintéző, pénztáros), akár személyes megjelenés és várakozás nélkül online kapcsolaton keresztül intézhesse az étkezéssel kapcsolatos ügyeit.
Az e-Ügyintézés Tanulmányi Pénzügyi modulja támogatja a tanulói jogviszonnyal összefüggő pénzügyi tranzakciók lebonyolítását a szülők és az intézmények között mind a tanulmányokhoz közvetlenül vagy közvetetten kapcsolódó pénzügyi feladatokat illetően.
A KRÉTA ESL Tanuló Monitoring lehetővé teszi a korai iskolaelhagyást (Early School Leaving) csökkentő tanulói jelzőrendszer kialakítását, továbbá nyomon követhetővé teszi a tanulók tanulmányi adatainak, mulasztásainak időbeni változását az intézményvezetők és fenntartók számára.
A KRÉTA Digitális Kollaborációs tér - rövidítve DKT - egy olyan komplex modul, amely segíti a tanárok és a diákok digitális online együttműködését, kommunikációját és a feladatok kiadását, szükségtelenné téve egyéb oktatási szoftverek használatát.
A KRÉTA Iskola Egészségügyi Rendszermodul (IER) a KRÉTA alaprendszert használó köznevelési, szakképzési illetve közoktatási intézmények számára fejlesztettük ki, megkönnyítendő az iskola-egészségügyi feladatok ellátását végző orvosok és védőnők munkáját.
A KRÉTA Szakképzési Elektronikus Jelentkezési modulon keresztül lehetővé válik középiskolában végzett tanulók egységes jelentkeztetése a szakképzésbe. A modul két fő folyamata a tanulók jelentkezésének illetve az intézménybe történő beiratkozásának elektronikus támogatása.
A KRÉTA- Poszeidon egy tanúsítvánnyal rendelkező, minősített szoftver, amely megfelel a hatályos jogszabályoknak és előírásoknak. Végigkíséri az iratokat a keletkezéstől kezdve az irattárazáson és postázáson át a selejtezésig, legyenek azok elektronikus vagy papíralapú dokumentumok.
A KRÉTA Humánerőforrás (HR) modul összehangolja és integrálja az emberi erőforrás gazdálkodási folyamatokat (személyügyi adminisztráció; KIRA interfész; munkaügyi és jogviszony adatok; távollét adatok stb), legyen szó adminisztrációról vagy elszámolásról, időgazdálkodásról, törvényi beszámolókról, illetve további humán funkciókról.
A KRÉTA Gazdálkodási (GR) modul komponensei tartalmazzák mindazokat a funkciókat (költségvetés gazdálkodás, beszerzés, készletgazdálkodás, számlaellenőrzés, kötelezettségvállalás, kinnlevőségek stb.) amelyek egy köznevelési intézmény fenntartói számára gazdálkodási tevékenységükben az érvényes szabályozás szerinti szükséges.
Az f-KRÉTA Felnőttképzés- Menedzsment Rendszerben minden felnőttképzéssel kapcsolatos üzleti és szakmai adatot egységes rendszerben kezelhet, csökkentheti a képzési adminisztrációra fordított időt, továbbá hatékonnyá teheti a képzésben résztvevőkkel való kommunikációt.
A Felnőttképzés Adatszolgáltatási Rendszer az Fktv. alapján a felnőttképző a felnőttképzési tevékenységével összefüggésben jogszabályban meghatározott adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítésére, nyilvántartások vezetésére és egyéb feladatok ellátására terjed ki.